Oldalak

2012. január 31., kedd

CSOKOLÁDÉTORTA LISZT NÉLKÜL



Már több hasonló receptet kipróbáltam,ez is nagyon ízlett és ajánlani tudom!

18 centis kerek,kapcsos formában sütöttem meg, mert az eredeti mennyiséget feleztem.

Hozzávalók a 18 centis formához:

17 deka 70%-os kakaótartalmú csokoládé, 90 ml tejszín, 2-3 ek. konyak, 3 tojás, 5 deka barnacukor, 1 csipet só, kakaópor

A tojásokat a cukorral és a csipet sóval, világos masszává kevertem. A tejszínt megmelegítettem és felolvasztottam benne az apróra tördelt csokoládét,majd a végén hozzáadtam a konyakot.

A tojáskrémet óvatosan összekevertem a csokoládékrémmel.

A kivajazott,liszttel meghintett formába öntöttem és 180 fokon kb. 30-35 percig sütöttem.

Kakaóporral megszórva tálaltam. Langyos gyümölcsszósz, tejszínhab,vagy hideg fagyi, vaniliaszósz, vagy borsodó passzol hozzá.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon csokis, nagyon guszta, nagyon ennék belőle! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Krisz, nagyon örülök,hogy tetszik, megtisztelsz vele,hiszen Te aztán tényleg a csodásabbnál csodásabb dolgokkal lepsz meg minket!:))

    VálaszTörlés
  3. Ez még tán az én szénhidrát-szegény diétámba is beleférne:))
    Nagyon klassz!:)

    VálaszTörlés
  4. Csokibomba! Szuper! Kár hogy "minuszolnom" kell. :))

    VálaszTörlés
  5. Ezt most nagyon megenném! :)

    VálaszTörlés
  6. Roza,próbáld ki;) nem bánod meg:)

    MJ, már Te is?? A környezetemben mindenki "minuszol" :( ez a torta különben az ünnepek alatt készült, most már nálunk sincs édesség az ebéd után...

    Szemi, én is:)) de nincs és egyelöre nem is lesz:)

    VálaszTörlés