Oldalak

2012. január 1., vasárnap

BALZSAMECETES LENCSE


Hozzávalók 4 személyre:

2 nagy sárgarépa, 2 hagyma, 30 deka lencse / nem kellett elötte beáztatni/ , 9 deci víz, 1-2 ek. sürített paradicsom, só,bors, balzsamecet, cukor, petrezselyem, olaj

A hagymát és a répát megpucoltam és kockákra vágtam. Egy lábosban az olajat felhevítettem, majd elöször a hagymát,késöbb a répát pár percig dinszteltem.
Hozzáadtam a lencsét, tovább dinszteltem,majd beleöntöttem a vizet.
Lefedve kb. 45 percig föztem.
Amikor megpuhult a lencse, sóztam,borsoztam, a balzsamecettel és cukorral ízlés szerint füszereztem és a sürített paradicsommal besürítettem.
Petrezselyemmel megszórva tálaltam.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon guszta, biztos vagyok benne, hogy nagyon finom! Viszem is a receptet! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem máris szerencsét hozott a lencse. Háromszor haraptam ugyanis apró kavicsszemcsére evés közben és megúszták a fogaim. Megnézem a gyártót és megy a saját "feketelistámra".

    VálaszTörlés
  3. Hankka,tényleg finom és semmi liszt nem kell bele:)

    VálaszTörlés
  4. MJ, most,hogy írtad a kavicsokat, ma már sokkal óvatosabban ettem meg a maradékot;) szerencsére ebben nem voltak. Spenóttal jártam egyszer hasonlóan,én is reklamáltam a gyártónál.

    VálaszTörlés
  5. köszönöm, ez lesz holnap ebédre!!!

    VálaszTörlés