Oldalak

2011. október 23., vasárnap

KÓKUSZOS FLAN





Külsöre szinte teljesen olyan mint a PUDING DE LECHE, annyi a különbség,hogy egy doboz cukrozott sürített tej helyett egy doboz kókusztej van benne.
Családomnak ez jobban ízlik, szerintük nem annyira édes. Nekem inkább a Puding de leche jön be, de hát ízlések és pofonok különbözöek.....

Hozzávalók:

1 doboz / 400 ml/ kókusztej, 3 tojás, 2 tojássárgája, 1 deci tej, 18,5 deka cukor, kevés vaj

12,5 deka cukrot egy lábosban karamellizáltam majd egy kivajazott tüzálló formába öntöttem. A tojásokat, a tojássárgákat 6 deka cukorral, a tejjel és a kókusztejjel összekevertem és a megkeményedett cukorrétegre öntöttem.
Egy nagyobb tepsibe vizet öntöttem és a formát beleállítva a sütöben, 175 fokon 1 óra hosszát sütöttem.
Egy éjszakán át a hidegen állni hagytam, majd kiborítva tálaltam.

3 megjegyzés: