Oldalak

2011. október 27., csütörtök

HOKKAIDO KRÉMLEVES



Bármilyen sütötökböl elkészíthetö. A Hokkaido elönye, nem kell meghámozni:)

Hozzávalók 2 személyre:

50-60 deka Hokkaido tök, 1 db. vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, olivaolaj, kakukkfü, 1/2 liter zöldség alaplé, 1-2 ek. citromlé, só, bors, tökmagolaj, piritott tökmagok

A hagymát és fokhagymát apróra vágtam, egy lábosban az olajon kicsit dinszteltem. Hozzáadtam a kis kockákra vágott tököt, kb. 8 percig közepes lángon együtt pároltam.

A kakukkfüvel,sóval,borssal füszereztem, majd a zöldség alaplével leöntöttem.

30 percig puhára föztem.

A botmixerrel püréztem, citromlével ízesítve, elömelegített tányérokban, tökmagolajjal és a piritott tökmagokkal megszórva tálaltam.




2 megjegyzés:

  1. A kép nagyon tetszik. Pont sütőtökkrémleves készítettem ma én is, csak nem hokkaidoból. Imádjuk a sütőtökkrémlevest. Ha Hokkaidot kapot, ezt is kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  2. Finom lehet!Ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés