Oldalak

2011. október 23., vasárnap

FÜGE CARPACCIO





Nagyon szeretem a füge és a sajt kombinációját. Már sokféleképpen készítettem hasonlót, de mint carpaccio ma elöször.

Hozzávalók 1 személyre:

1 füge, kb. 5 deka gorgonzola vagy márványsajt, pár szem fenyömag, fehér balzsamecetkrém

A fügét megmostam majd a szeletelögéppel 1-2 mm vékony szeletekre vágtam. Egy tálban elhelyeztem öket, majd mindegyik szeletet megszórtam a sajttal. A fenyömagokat egy serpenyöben megpirítottam és rászórtam a salátára. Pár rukolalevéllel dekorálva és az ecetkrémmel leöntve tálaltam.

6 megjegyzés:

  1. Hát ez csodaszép! Csak olyan nehéz itthon fügéhez jutni...:(

    sherpa

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már nem kaptam mézesformát!! :-(
    Imádom a fügét, és nagyon egészséges is!!
    Egy kérdésem lenne... Èszrevetted már, hogy a te blogod is összevissza lett, kicsit szétcsúszott?? Az enyém is ugyanilyen. :-( Nem tudod az okát? Azt olvastam valahol, hogy a legújabb Avira antivírus programm a hibás. Neked is az van a gépen? Remélem ez nem sokáig fog így maradni. Üdv:Krisz!

    VálaszTörlés
  3. Andi,itt török és olasz fügét árulnak. Otthon soknak saját fügebokra van;) Nincs ismerösöd akinek a kertjében terem?

    VálaszTörlés
  4. Szia Krisz! Nekem nem tünt fel a blogon az elcsúszás.
    Nekem az AVG vírusprogramom van.
    Már meg is jelentek a mézes formák? Novembert mondott a férfi akivel beszéltem....ó,sajnálom:( ha valahol látok még,gondolok Rád;)
    Üdv. Erika :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Erika!
    Tegnap óta minden rendben megint, szerencsére csak átmeneti volt! Èn itt Németo.-ban akartam a mézesformát megvenni, de persze sejtettem, hogy 2 héttel késöbb semmi esélyem sincs rá. Nem baj, mert ezen a héten nálunk "Herbstmarkt" lesz és veszek ott keksznyújtófát. :-D Azért köszönöm szépen, kedves vagy!
    Üdv: Krisz!

    VálaszTörlés
  6. Szia Krisz,közben beugrott,hogy Te itt élsz;) Szerintem akkor próbáld meg felhívni öket Hildesheimben, hátha küldenek postán vagy megmondják esetleg hol jutsz hozzá.
    Az Amazonon láttam, de ott egy darab 6 Euro,ez meg kettö volt 8.
    Üdv. Erika:)

    VálaszTörlés