Oldalak

2011. május 5., csütörtök

SPÁRGAFEJEK BAZSALIKOMOS SPÁRGASZÓSZBAN





Forrás: INNEN

Nagyon jó ötlet a spárga kevésbé ehetö részéböl szószt készíteni. Semmiféle keményítö nem kerül bele, maga a spárga adja a sürüségét.

Hozzávalók 4 személyre:

1 kiló fehér spárga, 1 liter zöldség alaplé, 1 hagyma, 3 deka vaj, 1 csokor bazsalikom, 5 deka krémföl, só, bors, örölt szerecsendió, cukor, zöldcitromlé

A spárgákat alaposan megpucoltam, a végüket levágtam, majd mindegyiket keresztben elfeleztem. A fejeket a forrásban lévö levesben 15 percig föztem.
A másik felét a spárgáknak apróra vágtam és a kockákra vágott hagymával együtt kevés olajon pár percig dinszteltem, majd 2 deci levest öntöttem hozzá a spárgafözöléböl és kb. 10 percig föztem, majd az apróra vágott bazsalikomlevelekkel és a krémföllel együtt botmixerrel lepüréztem.
Füszereztem.
A spárgafejeket lecsöpögtettem és a szósszal tálaltam. Szezámos szüzpecsenyét sütöttem hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése