Oldalak

2011. május 6., péntek

LASAGNE TÉSZTÁBA TEKERT SPÁRGA











Pár éve a "Spargeloni" receptjét próbáltam ki,ez a mai hasonlított rá. Csak elrontottam a tekerésnél, mert hosszában tettem bele a spárgákat és így nem lógtak ki a csodálatos fejük. Schwetzingeni spárga volt, közel 3 centi átméröjü;)

Hozzávalók 4 személyre:

1 kiló spárga, só, cukor,8 darab lasagne lap, 4 ek. krémsajt,3 ek. apróra vágott petrezselyem, 4 szelet fött sonka, 2 db. paradicsom apró kockákra vágva, 10 deka reszelt sajt

A spárgákat alaposan megpucoltam,fás végeit levágtam és forrásban lévö sós vízbe tettem amibe egy kevés cukrot is szórtam. 15 percig föztem, majd szürökanállal kivettem öket és a lasagnelapokat ugyanebben a vízben 1-2 percig föztem. Majd kivettem és hideg vízbe mártottam,utána letörölgettem.

A krémsajtot összekevertem a petrzselyemmel. A lasagnelapokat egy sütöpapírra kiterítettem,úgy,hogy kettö kicsit fedje egymást. Lásd fotó.
Megkentem öket a krémsajttal, sóztam,borsoztam,majd beterítettem egy-egy szelet sonkával.
A spárgákat 4 felé osztottam, és feltekertem a sonkás tésztába. Itt rontottam el, keresztbe kell belefektetni természetesen, kapkodtam:(

A biztonság kedvéért a tüzálló tálat is kibéleltem sütöpapírral,hogy ne ragadjon bele a tészta.

Beletettem a tekercseket, rászórtam a paradicsomkockákat, kicsit sóztam,borsoztam és beborítottam reszelt sajttal.

A sütöben 200 fokon, 15-20 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése