Oldalak

2011. május 10., kedd

FILM AJÁNLÁS: VIZET AZ ELEFÁNTOKNAK










Ma láttam a moziban.

Lányom már megelözött, ö egy hete nézte meg és azóta erröl a filmröl áradozott.
Úgy ültem be,hogy még a trailert sem néztem meg elötte. Azt tudtam,hogy Christoph Waltz és Reese Witherspoon játszik benne.
Robert Pattinsont még nem ismertem eddig ,pedig állitólag híres. Az biztos,hogy sokat veszítettem, mert rendkívül csinos fiatalember ;)) és nagyon jól játszik.

Csodálatos képek, remek színészek, romantikus, de részben nagyon drámai is. Kisgyerekeknek nem ajánlom, van benne egy-két szörnyü jelenet, állatkínzás....még én is a szemem elé tettem a kezeimet és csak egy egészen kicsi résen át, elhomályosítva néztem.....

Nem tudom Magyarországon játszák-e már, ha igen, érdemes megnézni.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy írtál róla. Én is készültem megnézni, most már biztos...

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon nagy élmény volt,remélem Te sem csalódsz.Nálunk német szinkronnal ment,ami mindig remek.Megnézem mégegyszer,lányunkkal és férjjel, aki ugyan nem szereti a mozit, de ez érdekli így rábeszéltük;)

    VálaszTörlés