Oldalak

2011. április 4., hétfő

PARADICSOMOS BABSALÁTA LÓBABBÓL



Sajnos az utolsó adagot föztem meg, de nemsokára megint megyünk haza és akkor újra feltankolunk a piacon;)

Hozzávalók:

30 deka disznóbab, 1 hagyma és babérlevél a fözéshez,
utána 1 doboz pizzaparadicsom, 1 hagyma, sötét balzsamecet, só, bors, 1-2 ek. sürített paradicsom,1-2 gerezd fokhagyma,0,5 deci olivaolaj

Lefotóztam a pizzaparadicsomot és a sürített paradicsomkrémet is, itt tubusban árulják, szerintem sokkal praktikusabb mint a kis konzervdobozos változata.

A babot elözö este beáztattam,másnap leöntöttem róla a vizet és friss vízzel, babérlevéllel és a megpucolt hagymával együtt puhára föztem.
Leszürtem, ráöntöttem a paradicsomot, az olivaolajat,beletettem a kis kockákra vágott hagymát,belenyomtam a fokhagymát, füszereztem az ecettel, sürített paradicsommal, sóval, borssal. Alaposan összekevertem és pár órára a hütöbe tettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése