Oldalak

2011. március 5., szombat

SOMLÓI


Ez még férj szülinapjára készült februárban. Az ötlet a babapiskótával INNEN van.
Annyit változtattam rajta, hogy az egyik rétegre sárgabaracklekvárt is tettem.
A csokiszósz is más recept volt.

A hozzávalók mennyisége igény és forma szerint változó.

Egy üvegtálba egy sor babapiskóta került amit meglocsoltam 54%-os rummal, megszórtam tört dióval és mazsolával, majd beborítottam vaniliapudinggal.
Utána újra piskóta jött, meglocsoltam rummal, megkentem baracklekvárral, megszórtam tört dióval,mazsolával és beborítottam pudinggal.
Pár órát hidegben állni hagytam. Tálalásnál szögletes formával kiszúrtam, majd csokiszósszal és tejszínhabbal tálaltam.

Csokiszósz:
100 g keserü csoki, 1/2 deci tejszín, vagy víz, 1 ek. cukor
1-2 ek. konyak v. rum


A csokit a a cukorral, tejszínnel és a rummal,forró vízbe állított kis edényben felolvasztottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése