Oldalak

2011. február 12., szombat

ROPOGÓS MALACSÜLT




Gyönyörü malachúst kaptam a hentesnél nemrégen, a napokban sütöttük meg.

Találtam két "sertés térképet" a neten, az egyik magyar, a másik német. Kiderült,hogy lapockát vettem;)

Így készült:

Jól megmostam,szárazra töröltem majd a bör nélküli oldalát sóztam,borsoztam. Egy nagy fedeles tüzálló edénybe tettem a börös oldalával lefelé. 1 deci vizet öntöttem alá és lefedve 180 fokon 1 órát sütöttem.
Utána kivettem, a böre puha lett mint a vaj, bevagdostam, megsóztam és visszatettem fedö nélkül a sütöbe, 1 nagy vöröshagymát cikkekre vágva tettem mellé. Szalonnával és sörrel kenegettem és 200 fokon még kb. 1 óra hosszat sütöttem.

2 megjegyzés:

  1. Igen ez az igazi! A nagyikám is mindig így sütötte...

    VálaszTörlés
  2. Notburga,isteni finom lett!Mindig így fogom én is ezentúl sütni!

    VálaszTörlés