Oldalak

2011. január 20., csütörtök

MOKKA TIRAMISU


Ez nem a hagyományos Tiramisu, de ízeiben ugyanolyan finom. Pillanatok alatt elkészül.

Hozzávalók 4 személyre:

25 deka mascarpone, 1,5 deci natúr joghúrt, 2 ek. cukor, 30 ml hideg espresso, 1 deci narancslé, 4 ek. narancslikör, 8 deka cantuccini, kakaópor

A cantuccinit apróra tördeltem, a likörös narancslébe áztattam, majd 4 pohárba osztottam. A mascarponét a joghúrttal a kávéval,cukorral összekevertem és szintén elosztottam a poharakban. Kakaóporral megszórva tálaltam.
alchri: nekem kevésnek tünt a cukor bele. Narancslikör helyett Amarettót használtam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól hangzik, biztosan kipróbálom!

    VálaszTörlés
  2. Finom lehet!Olyan krémesnek, selymesnek néz ki.:-)

    VálaszTörlés
  3. Ritmus, érdemes;)

    Nelli,nagyon finom!Eldöntöttem,hogy ez lesz az édesség csütörtökön a vendégeknek és nem a mákos guba pannacotta;)

    VálaszTörlés