Oldalak

2011. január 16., vasárnap

ÉGETETT MANDULA KEVÉS CUKORRAL



Ez egy diétásabb változata a hagyományos ÉGETETT MANDULÁNAK.

Hozzávalók:

20 deka mandula, 5 deka cukor, 1 zacskó van.cukor, 1/2 tk. fahéj, 50 ml víz

Egy serpenyöben a vizet a cukorral, van. cukorral,fahéjjal felforraltam. Beleöntöttem a mandulát és kevergetve föztem addig, amíg a cukor rá nem száradt, kristályossá nem vált. Utána még közepes lángon addig kevertem, amíg a cukor megolvadt.
Sütöpapírral kibélelt tepsire öntöttem és rögtön két villával széthúzkodtam.
Bár ilyen kevés cukorral nem ragadtak annyira össze.
Vigyázni kell, mert sokáig nagyon forró marad!

4 megjegyzés:

  1. Hasonlót már ettem. Nagyon finom!

    VálaszTörlés
  2. MJ, nekem a több cukorral készült jobban ízlik,de hát ez böjtösebb;)azért finom így is.

    VálaszTörlés
  3. Nellikém,ez most már mind elfogyott, de legközelebb gondolok Rád;)

    VálaszTörlés