Oldalak

2010. december 18., szombat

PÓRÉHAGYMÁS,TOJÁSOS RISOTTO


Hozzávalók:

2 szál póré, 20 deka kerekszemü rizs, 1 db. piros színü paprika, kb. 1 deci fehérbor, kb. 7 deci zöldségalaplé, 2 tojás,1 ek. vaj, parmezán, só, bors, olivaolaj

A pórét megmostam és vékonyan felszeleteltem , a paprikát kis kockákra vágtam.
Egy lábosban az olivaolajat felhevítettem, a pórét és a paprikát együtt kicsit piritottam, majd rászórtam a rizst. Együtt rövid ideig dinszteltem és ráöntöttem a fehérbort.
Füszereztem.
Az alaplé folyamatos adagolásával, fedö nélkül,lassú tüzön puhára föztem. Krémesnek kell maradnia.
A két tojást egy csipet sóval felvertem, egy serpenyöben omlettet sütöttem. Darabokra tépdeltem.
A risottoba a végén belekevertem a vajat, majd az összetépdelt omlettet és parmezán forgácsokkal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése