Oldalak

2010. szeptember 12., vasárnap

SÁRGADINNYE RUKOLÁN,LANGYOS SZÜZPECSENYE SZELETEKKEL


Ezt a salátát Kira21 írta be pár éve a Mit fözzek topicba az nlc-n. Nagyon sokat készítem, finom kombináció.

Most nem csirkemellet sütöttem hozzá, Kira ugyanis azzal írta, hanem szüzpecsenyét szeltem fel vékony szeletekre és piritottam meg. De itt a teljes recept:


Hozzávalók 2 személyre:


1 csokor rukola / 12 deka/, 1 sárgadinnye, kb. 10 deka szüzpecsenye, az öntethez balzsamecet, olivaolaj, só, bors, cukor és fenyömag vagy más mag a tetejére. Nekem most dióm volt itthon.


A rukolát megmostam, lecsepegtettem és 2 tányérba osztottam. A sárgadinnyét félbevágtam, magjait eltávolítottam, majd kicsi golyókat szúrtam ki a húsából, a rukolára helyeztem.

A húst vékony szeletekre vágtam és egy serpenyöben kevés olajon hirtelen megsütöttem. Sóztam,borsoztam.

A dinnyés rukolára tettem a szeleteket, majd az egészet leöntöttem a dresszinggel,sóztam,borsoztam. Tört dióval megszórva tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése