Oldalak

2010. szeptember 19., vasárnap

HOKKAIDO RÖSZTI II.





Végre megint tökszezon;)

Hokkaidoból már csináltam régebben egy rösztit, most annyit változtattam rajta, hogy egy tojást is kevertem bele.

Egy csepp olaj és zsír nélkül készült, a piccantini formámat ki sem kellett kennem, nem ragadt bele mert teflonos.

Hozzávalók.

1 kisebb Hokkaido tök, amit szerencsére nem kell hámozni, 1 tojás, só, bors, 2-3 ek. liszt

A tököt megmostam, félbevágtam, a magjait eltávolítottam, majd a robotgépemben lereszeltem. Sóztam,borsoztam, 10 percig állni hagytam. Utána beleütöttem a tojást, beleszórtam a lisztet, jól összekevertem és megtöltöttem a piccantini tepsit.

200 fokon kb. 20-30 percig sütöttem.

Szerintem 1 csipet sóval, bors nélkül, cukorral összekeverve még édességnek is finom lenne.

5 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon finom tök fajta, nekem még mindig van 1 tavalyról.Nem tudom milyen lehet, meg kellene sütni.Finom lehetett, olyan krémesnek tudom elképzelni.

    VálaszTörlés
  2. Tökből még nem készítettem rösztit, de nagyon tetszik, kipróbálom!
    Olyan helyes kis "sündisznósra" sültek! :))

    VálaszTörlés
  3. Nelli,nem tudom, hogy egy 1 éves tökböl milyen lesz, de úgyis látod ha felvágod, hogy mennyire ehetö még. Ez a frissen vett még nyersen is finom volt, édeskés íze van.

    VálaszTörlés
  4. Felhölány, jó hasonlat;) Nagyon finomak!

    VálaszTörlés