Oldalak

2010. augusztus 28., szombat

I. NEMZETI GULYÁS NAP






Nem neveztem be rá, de véletlenül részt vettem benne.
Anyukám tervezte mára a picepörkölt fözését a nyári konyhában, már napokkal ezelött meghívta a vendégeit.
Amikor ma megláttam, hogy a mai napon van az elsö Nemzeti Gulyás Nap, felhívtam telefonon, felolvastam neki Csíki Sándor sorait és elhatároztuk, hogy akkor ez lesz a mai ebéd mottója.
Mivel itthon nincsen nyomtatóm, kiírtam egy papírra és felolvastam a vendégeknek is.

Szerencsére az esö nem zavart be, mert fedett a nyári konyha;)

Így a Nemzeti Gulyás Nap fogalma bevonult a körünkbe, remélem minden elkövetkezö évben megtarthatjuk ugyanígy;)

Köszönjük az öteletet és a kezdeményezést!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Erika!

    Csodálatos, s köszönöm!

    Baráti üdvözlettel:
    Csíki Sándor
    FOOD & Wine

    VálaszTörlés