Oldalak

2010. július 3., szombat

4:0







Fantasztikus!
Egy barátnömmel néztem végig a meccset az argentinok ellen, így kevésbé voltam ideges:)
Utána pedig elmentünk "autókórzózni", életemben elöször próbáltam ki, mondhatom nagy élmény. A városban leállt a forgalom.
Legalább egy kevés ízelítöt kaptam abból ami majd akkor lesz ha világbajnokok lennénk;) / bízom benne,hogy azok leszünk!/ mivel a finálén sajnos nem tartózkodom itthon.
Továbbra is drukk ezerrel, szimpatikus,fiatal csapat, csak így tovább!

4 megjegyzés:

  1. Én is nagyon drukkolok nekik. Megérdemelnék a VB győzelmet!! Nagy és felemelő érzés nyerni!

    VálaszTörlés
  2. Igeeeen!!!! Hajrá!!! És köszönet a drukkolásért;)

    VálaszTörlés
  3. Jó volt újra látni ilyen képeket a gyözelmet ünneplö autós emberekröl! A 4 évvel ezelötti VB hangulata nagyon megfogott Stuttgartban, pedig a focinak csak szolidáris (kisebbik fiam miatt) szemlélöje vagyok. A fiainkkal együtt mi is Németországnak szurkolunk, hajrá!
    Pné Ani

    VálaszTörlés
  4. Ani, bizony jó volt 4 éve, idén nincs akkora felhajtás sajnos városunkban, spórolnak a nagy kivetítö vászonnal, csak egyes éttermek,bárok raknak ki az utcára pár tv-t, de az nem olyan mint amikor egy hatalmas vászonon lehet követni a meccseket.Akkor együtt szurkolunk;) hajrá!

    VálaszTörlés