Oldalak

2010. június 28., hétfő

ZÖLDBORSÓS,TEJSZÍNES,SAJTOS KARALÁBÉ A SÜTÖBEN SÜLVE



Húsnélküli ebédre vágytunk. Vettem két nagy karalábét, volt itthon mélyhütött zöldborsóm és minden ami még ehhez az ételhez kellett.

Hozzávalók a 2 karalábén kívül:

pár zsenge karalábélevél csíkokra vágva, 1 csokor újhagyma / nekem ma snidling helyettesítette/, fél citrom reszelt héja, 20 deka zöldborsó, 2 deci tejszín, 4 tojás, 15 deka reszelt sajt / ma került bele egy kevés gorgonzola is/, só, bors

A karalábét megpucoltam és szeleteltem, a csíkokra vágott levelekkel együtt sós vízben 3 percig blansíroztam, majd leszürtem.
Egy nagy,mély edénybe tettem, hozzákevertem a fagyasztott zöldborsót, beleszórtam a snidlinget és a reszelt citromhéjat, ráöntöttem a tojásos,tejszínes keveréket és összekevertem a reszelt sajttal. Sóztam, borsoztam.

Az egészet úgy ahogy volt, beleterítettem egy nagy, kerek tüzálló tálba és a sütöben, 160 fokon, kb. 40 percig sütöttem.
Petrezselyemmel megszórva tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése