Oldalak

2010. június 12., szombat

"KENYÉRSALÁTA"


Maradék franciakenyérböl vagy ciabattából pillanatok alatt kítünö salátát készíthetünk. Forrás: Essen&Trinken für jeden Tag.

2 személyre:

kb. 15 deka franciakenyér vagy ciabatta 3 mm vastag szeletekre vágva, 1 fokhagymagerezd, 8 ek. olivaolaj, 4 ek. világos balzsamecet, só, bors, cukor, 3 paradicsom, bazsalikom, 5 deka pármai sonka vagy más levegön szárított sonka

A kenyereket egy tepsibe sorakoztattam, a szétnyomott fokhagymát 3 ek. olivaolajjal összekevertem és ezzel megkentem öket. 200 fokon a sütöben a középsö sínen 5-8 percig pirítottam.
Az ecetet 5 ek. olajjal, sóval, borssal, cukorral összeráztam egy csavaros tetejü üvegben. A paradicsomokat megmostam, csumájukat kivágtam és vékony szeletekre vágtam.
Felváltva a kenyerekkel egy tányérba raktam, meglocsoltam a dresszinggel. A bazsalikomlevelekkel és a sonkával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése