Oldalak

2010. június 11., péntek

HOMES&GARDENS


Nagyon megörültem, hogy otthon is megjelent a kedvenc újságom. Itthon már évek óta megveszem magamnak, nemcsak a gyönyörü lakberendezés miatt, hanem a kítünö receptjeit is rendszeresen kipróbálom.

Természetesen megvettem otthon az elsö kiadást.

Ebben is találtam egy jónak tünö receptet, gondoltam,hogy megsütöm most a hétvégén. Megsütöm, mivel 3 óra sütési idö áll benne!!!!! pont megfelelö édesség a 32 fokban.

Most reggel elkezdtem tüzetesebben olvasni, hogy mi is kell hozzá és csalódtam. A recept hiányos, ír valami felvert tejszínt bele, de a hozzávalók között nem szerepel tejszín. Azonkívül nem tudom elképzelni, hogy hogyan lesz egy csupa mascarponés, tejszínes keverékböl, tojás nélkül, egy sajttorta.......

Utána néztem a neten és No Salty-nál találtam is hasonlót, csak annyi különbséggel, hogy ö nem 3 órát süti, hanem hüti:)))))

Mindenesetre a hétvégén kihagyom, majd máskor, amikor hidegebb lesz, kikísérletezem, hogy hogyan lesz ebböl sült sajttorta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése