Oldalak

2010. június 26., szombat

DULCE DE LECHE MOUSSE



Megint "megföztem" egy doboz cukrozott sürített tejet, de most elözö nap este és áttöltöttem egy csavaros üvegbe.

A moussehoz kellett:

25 deka dulce de leche / karamellkrém/, 2 deci tejszín, 3 lap zselatin

A karamellkrémet kicsit meglangyosítottam, hogy folyékonyabb legyen. A zselatinlapokat hideg vízben felpuhítottam. Fél deci tejszínt egy kis lábosban megmelegítettem és feloldottam benne a kinyomkodott zselatint.
Hozzákevertem egy keveset a karamellkrémböl is, majd az egészet belekevertem a többi karamellkrémbe.
A maradék tejszínt felvertem, majd összekevertem a zselatinos karamellmasszával. Poharakba öntöttem és pár órára a hütöbe tettem.
Karamelles dióval, aminek a receptjét ITT találjátok, díszítve tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése