Oldalak

2010. május 3., hétfő

RAKOTT HÚS


2-3 személyre a hozzávalók:


1 rozmaring ág, 1 fokhagymagerezd, 1 hagyma, 4 ek. olaj, 1 doboz darabos pizzaparadicsom/ 40 deka/, só, cukor, bors, 1 kis cukkini / 15 deka/, 2 szelet sertéshús, vagy csirkemellfilé, 8 deka reszelt sajt, 3 ek. creme fraiche vagy tejföl


Csirkemellfiléböl készítettem, ami már vékony szeletekre volt vágva.


A húst sóztam, borsoztam és egy serpenyöben kevés olajon mindkét oldalán picit megsütöttem. Egy kb. 15X15 centis tüzálló tálba tettem.


A rozmaring leveleit apróra vágtam, a fokhagymát szintén. A hagymát szeleteltem.


Abban a serpenyöben amiben a húst is sütöttem, kevés olajat forrósítottam és a rozmaringot, fokhagymát és a hagymát rövid ideig piritottam, majd ráöntöttem a paradicsomot. Sóztam, cukroztam, borsoztam, közepes lángon 5 percig rotyogtattam.


A cukkinit kb. 3 mm vastag karikákra vágtam, beborítottam vele a húst, sóztam, borsoztam.


Az egészet leöntöttem a paradicsomszósszal, majd rákentem a tejfölös reszelt sajtot.


Lefedés nélkül a sütöben, az alsó sínen, 22 fokon kb. 30 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése