Oldalak

2010. május 31., hétfő

CAMEMBERT FÜSZERES OLIVAOLAJBAN ELTÉVE



Fetával, mozarellával már ismertem, de camemberttel még nem. A múlt héten adta az ötletet egy fözni kedvelö fiatalember, aki az ablakcserénket bonyolította le. Miután kiderült, hogy hobbiszakács, volt témánk böven;))

Vettem 3 darab camembert sajtot, cikkekre vágtam. Óvatosan beletettem egy beföttes üvegbe, majd rátettem 1 lila hagymát apró kockákra vágva, petrezselymet felaprítva, 1 babérlevelet, kevés sót, frissen örölt borsot, szárított bazsalikomot, kakukkfüvet, rozmaringot / mivel sajnos itt a Balatonnál nem kapok friss zöldfüszert/ és felöntöttem annyi olivaolajjal, hogy ellepje. 1 hétig érleltem a hütöben, de már alig vártam, hogy leteljen a hét és megkóstolhassam.
Kitünö finomság!

Majd otthon is megcsinálom, de friss zöldfüszerekkel.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Nem tudod meddig áll el?

    VálaszTörlés
  2. Szia Dia;)
    Mivel 1 hétig kell a fogyasztás elött a hütöben érlelni hagyni, gondolom, hogy utána még egy-két hétig biztosan eláll, de hütve. Tegnap óta eszegetjük, a sajt teljesen krémes állagú lett, elolvad az ember nyelvén.Nagyon nyamm;)

    VálaszTörlés