Oldalak

2010. április 1., csütörtök

MEDVEHAGYMÁS SPENÓT PANNACOTTA


Zöldcsütörtök lévén kipróbáltam ezt a receptet, ami INNEN származik.
A medvehagyma az én ötletem volt bele, mivel van itthon két csokor, gondoltam nem rontja el az ízét.

Hozzávalók 6 személyre:

30 deka mélyfagyasztott spenót, fél csokor medvehagyma / kb. 10 levél/, 1 hagyma, 2-3 gerezd fokhagyma, só, bors, 4-5 lap zselatin, 20 deka tejföl és 15 deka tejszín

A hagymát és a fokhagymát apróra vágtam és kevés olajon üvegesre dinszteltem. Rátettem a spenótot és a csíkokra vágott medvehagymát, tovább pároltam. Közben a zselatin lapokat hideg vízbe áztattam.
5 -10 perc után beletettem a puha zselatint a forró spenótba, botmixerrel összekevertem. Sóztam, borsoztam, majd további keverés közben beleöntöttem a tejfölt és a tejszínt. Ízlés szerint még utánaízesítettem és kis formákba öntöttem. Pár órát a hütöben hütöttem, majd egy pillanatra forró vízbe állítottam, késsel körbevágtam és kiborítottam. Bazsalikomos koktélparadicsomsalátával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése