Oldalak

2010. március 28., vasárnap

RUMPSTEAK AVAGY HÁTSZÍN A SÜTÖBEN


Férjjel ma versenyeztünk:). Volt itthon két gyönyörü szelet hátszín / Rumpsteak/. Ö egy serpenyöben olivaolajon 2-2 percig sütötte mindkét oldalán.

Én úgyszintén így kezdtem, de utána sózva,borsozva egy mogyorónyi vajjal alufóliába pakolva a 100 fokos sütöbe toltam és 20 percig pihentettem. Persze együtt ettünk, úgy idözítettük, hogy én elöbb kezdtem a sütést.

Nyertem! :)

Sokkal puhább és omlósabb lett mint az ö husa, így legközelebb már ö is így kéri.

Nagyon fontos, hogy a húst a sütés elött egy órával vegyük ki a hütöböl.

Az is az elönye ennek a metódusnak, hogy miután a serpenyöböl kivesszük a húst és a sütöbe tesszük, marad annyi idönk, hogy kiszellöztessük a lakást;) kényelmesen elkészíthessük illetve tálalhassuk hozzá a köreteket. A 100 fokos sütöben meg a tányérokat is megmelegítettem;)

Petrezselymes,fokhagymás vajjal és a sült káposztával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése