Oldalak

2010. március 21., vasárnap

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK



Szemi szeretné megtudni a következö 8 kérdésre a válaszomat;)

1. Mi lenne,ha nyernék a lottón?

Nem szeretnék a lottón nyerni, legalábbis nem milliókat, hogy aztán valaki zsaroljon, vagy a családomat bántsa, elrabolja. Eddig is elég volt ami van, nálunk a mottó: az egészség!

2. Rossz szokásom?

Horkolok. Vagy ez nem szokás hanem teher?

3. Koffein?

Espresso kevés tejjel, de csak reggel. De az az igazi,erös mini adag, frissen örölt Lavazza babkávéból;)

4. Színeim?

Piros,piros,piros, háromszor is piros;) Az új ülögarnítúránk is most "pirosas", a konyhám is, ö sötétpiros.

5. Mi van most rajtam?

Egy kék fehér csíkos felsö és egy sötétkék matróznadrág, mindkettö puha jersey-böl.

6. Háziállat?

A szomszédok kutyái, van több is a házban. Gyerekkoromban hörcsög és cicák. A gyerekeink rinyáltak egyfolytában háziállat után, mi kemények maradtunk, szó nem volt róla, most a lányomnak van egy Tysija, egy 2 és fél éves csokibarna labrador. Van vele elég gond, amúgy gyönyörü jószág. Ajándékba kapta......

7. 10 év múlva hol látom magam?

A Balatonon a vitorlásunkon, vagy a teraszunkon a Balatont bámulva, de idönként itt is, Stuttgartban, ahol felnöttem és családot alapítottam és ahol több mint valószínü az unokáimra vigyázhatok..... / egyelöre álom, az enyém ...., majd meglátjuk mi lesz belöle/

8. Legutóbbi nagyon jó élményem?

Múlt péntek este a barátnömnél egy nöcis buli!!! Gabi, remélem olvasod;))) Isteni volt mint mindig!

Ancsi, Vica, felteszem Nektek a kérdéseket, ha idötök és kedvetek van, válaszoljatok;)

1 megjegyzés:

  1. Szia! Most vettem csak észre, mindjárt megírom:) Kicsit kiestem a blogéletből, de amint ismét nethez jutottam jöttem:) Asszem függő vagyok;)

    VálaszTörlés