Oldalak

2010. március 16., kedd

KARIB SERPENYÖS RÉPA

A GU szakácskönyv sorozatomban van egy "Karib receptek" címü, abban találtam sok más jó mellett ezt a receptet pár éve.

Ma megint 2 kiló sárgarépát vettem, nem kaptam kisebb csomagolásban, így valószínü napokig répát eszünk, de nem baj, szeretjük.

Hozzávalók:

50 deka sárgarépa, 1 kis hagyma, 1 kis darab gyömbérgyökér, 2 fokhagymagerezd, kevés vaj, só

A répát megpucoltam majd kis darabokra vágtam. A hagymát, fokhagymát, gyömbért szintén.

A vajat egy serpenyöben felolvasztottam, rádobtam a hagymát és a gyömbért, 3-4 percig sütöttem.

Utána hozzáadtam a fokhagymát és a répát. Megsóztam.

Fedö alatt 10 percig sütöttem.

1 megjegyzés:

  1. Nagy répa rajongó vagyok, de gyömbérrel még sosem próbáltam! Kíváncsivá tettél! :)

    VálaszTörlés