Oldalak

2010. március 5., péntek

DÍJAT KAPTAM


Livi és Belly , köszönöm, örülök hogy az életetek része vagyok;) Mostanában nem fözök sokat, amióta kettesben élünk férjjel, megszünt a nagy fözöcskélés. Na de azért idönként muszáj kipróbálnom egy-egy új receptet, vagy egy új csodagépet amivel bövül a konyhám.
Ezért nagyon örülök, hogy ennek ellenére benéztek hozzám és rendszeres olvasóim is vannak:) többek között nekik is adom tovább a díjat;)

Ancsi
Ági
Eper
Fahéj és feta
Garffyka
Gasztroboszi
Vica
Max
Mesi
Mirelle
Ottis
Szemi
Trinity

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen:)Figyeltem azért a párhuzamot, hogy majdnem egyszerre lett új konyhánk (s persze vele lakásunk);)

    VálaszTörlés
  2. Vica, igen láttam én is a változásokat Nálatok;) Gratulálok és sok boldogságot az új lakásban!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, megleptél, nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés