Oldalak

2010. január 19., kedd

LILAKÁPOSZTALEVES MARHAHÚSSAL


A maradék lilakáposztát hazahoztam és ezt a finom, pikáns levest föztem meg.

Hozzávalók:

1/2 fej lilakáposzta, 50 deka marhahús, 12 deka kockákra vágott bacon, 1 nagy sárgarépa, 1 nagy hagyma, 7,5 deci leves, 1 tk. egész bors, 1 tk. borókabogyó kicsit összetörve, 3 babérlevél, só, ecet és cukor ízlés szerint, tejföl

A káposztát csíkokra szeltem, a húst kockákra vágtam. A hagymát apróra, a sárgarépát kis kockákra vágtam.
Egy lábosban a bacont kisütöttem, rádobtam a hagymát, a répát és a húst, együtt megpiritottam. Hozzáadtam a káposztát, ráöntöttem a levest, beletettem a borsot, a borókabogyót és a babérleveleket. Lefedve puhára föztem.
Ecettel, cukorral ízesítettem, tejföllel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése