Oldalak

2010. január 23., szombat

AZ ÚJ KONYHÁM







Talán még emlékeztek a "régire", egyelöre még arról van fent itt, a blogomon egy kép.

Mondhatnám, hogy 99,5 % elkészült az új, piciny konyhám. Azért 99,5 % mert a mosogatógépem borítója még hiányzik, itthon van, de hiányoznak hozzá a csavarok amivel fel kell erösíteni és pár régi családi fotót szeretnék még felszögelni.

A piros konyhabútor szerelem volt az elsö látásra, az Ikeában leltem rá. Férjem keményen harcolt ellene, de a végén én gyöztem;))

Az ablakra a matrica, a roló, a csempe a tüzhely mögött, a kockás pvc padló is az én ötletem volt. Elötte laminát volt a földön, meghagytuk, csak beborítottuk.

Tegnap pedig felkerült az imádott csillárom ami eddig az elözö konyhámban lógott. Kérdéses volt, mivel nagyon nehéz, meg attól féltünk, hogy túl mélyre lóg és a hütöt majd nem lehet kinyitni töle, de minden sikerült és fent van:))

A fényes konyhabútort remekül lehet egy sima ablaktisztító szerrel pucolni, nem lesz csíkos, egyáltalán nem olyan érzékeny mint amilyennek gondoltuk.

Mutatok pár képet, még nem tudom melyik kerül majd fel a blogom nyitóoldalára, lehet, hogy nem is konyha lesz. Pár villanóval készült, pár nélküle.

Férjem ma megállapította, hogy nekünk van a legszebb konyhánk a városban;)) Az biztos, hogy én nagyon jól érzem magam benne.

17 megjegyzés:

  1. nagyon hangulatos lett a kis konyhád. a piros konyhabútorba én is beleszerettem volna! a csempe a tüzhely mögött különöse teszik - föleg, ha összehasonlítom az én 70-es évek sármját sugárzó 10x10es fehér csempékkel. a csillár pedig tényleg csodás! én is elfogadnám a konyhámba;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!! Én a fényes felülettől félek, kíváncsi vagyok, hosszútávon is beválik-e - ne felejtsem majd megkérdezni 1 hónap múlva! A csillárod szép, a berendezés is nagyon profi, csak gratulálni tudok! Én azt hittem, az ablak metszett, ez matrica rajta? Rendkívül mutatós és elegáns!
    Itt aztán alkothatod a sok finomságot, ehhez jó egészséget kívánok - a konyhád már megvan hozzá:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a konyhád, gyönyörű lehet előben a bútor színe, és szuper mind a két csempe! Jó sütést-főzést benne, használd egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. Féltem én is a fényes bútortól, majd beszámolok pár hónap múlva mennyire könnyü vagy nehéz pucolni;) A matricát a neten találtam, a pontos méretet kellett megadnom hozzá és pár napon belül itt volt, nagyon egyszerü volt feltenni, bármikor simán levehetö, de eszemben sincs hozzányúlni;) Elég közel van a szomszéd ház és onnan volt egy kis átlátás, engem zavart és így oldottam meg.

    VálaszTörlés
  5. nagyon széép! nekem a szakácskönyvtartó állvány tetszik különösen, pirosban néztem ki egy ilyet.:)

    VálaszTörlés
  6. Aneaskitchen, köszönöm;) A szakácskönyvtartó vas, jó nehéz:) Pirosban is biztosan szép.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Erika, amit Te itt megint elövaràzsoltàl, az megintcsak 100% sikerült! Gyönyörü lett a fözès szentèlye, a KONYHA!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, gyonyoru lett az új konyhád!!!

    VálaszTörlés
  9. Babi, köszönöm, remélem nemsokára a vendégem lehetsz benne;)

    VálaszTörlés
  10. Szemi, nagyon köszönöm:) Nem gyözök magam is gyönyörködni benne, sokszor megállok az ajtóban és csak nézem.... olyan hihetetlen,hogy olyan lett amilyennek elképzeltem;)Eleinte sok probléma volt,de a végére minden megoldódott.

    VálaszTörlés
  11. Alhri,
    nagyon szép lett az új konyhád, a hangulatát látom sikerült a régiből átcsempészni! :)
    Alhri, milyen e-mail címen tudlak elérni? Szeretnék beszélni veled!
    Eper

    VálaszTörlés
  12. Megkérdezhetem, hogy honnan rendelted a matricá? Az ablakmatrica keresőszóra csak micimackós találatok vannak. Ksözönöm.

    VálaszTörlés
  13. Szia Anno!
    Németországból rendeltem, ha érdekel megadom az elérhetöséget.Méretre szabják. Annyit meg kell mondanom elöre, hogy nagyon drága:( Viszont egyszerü feltenni, egy speciális folyadékkal kell bespriccelni a fóliát is és az ablakot is és így nagyon könnyü a felvitele.

    VálaszTörlés
  14. Szívet melengető a konyhád!!!!:))

    VálaszTörlés