Oldalak

2009. június 1., hétfő

ZÖLDSÉGES GULYÁSLEVES


ZÖLDSÉGES GULYÁSLEVES


50 deka sertéshús, 10 deka bacon, 1 hagyma, 1 gerezd fokhagyma,pirospaprika, só, bors, babérlevél, 2 db. zölpaprika, 2 db. paradicsom, 3 szál sárgarépa, egy kis darab zeller, 4 szem krumpli, 1 tojás, liszt, vörösbor, petrezselyem

A bacont és a hagymát koskákra vágtam. A bacont kisütöttem, rádobtam a hagymát, üvegesre dinszteltem. Megszórtam pirospaprikával és beletettem a szintén kockákra vágott húst. Kicsit piritottam, belenyomtam a fokhagymát, majd beleöntöttem kb. 1 deci vörösbort.


Füszereztem. Lefedve föztem.
Amikor félig megpuhult, beletettem a kockákra vágott zöldségeket, a karikára vágott zölpaprikát és a paradicsomot. Felöntöttem annyí vízzel, hogy ellepje.


Készre föztem.Ízesítettem.


1 tojást csipet sóval és annyi liszttel, hogy nokedli tészta sürüségü masszát kapjak öszekevertem és a végén a forrásban lévö levesbe szaggattam.
A petrezselymet apróra vágtam, a levesbe szórtam.

1 megjegyzés: