Oldalak

2009. június 1., hétfő

PALACSINTA CSIGÁK BORSODÓVAL


Sokat kerestem a neten is meg a palacsintás könyvemben is valami hasonló receptet, de nem találtam.

Így összeszedtem az itthon lévö alapanyagaimat és megcsináltam ezt az édességet.


Hozzávalók:


12 palacsinta, baracklekvár, 5-6 deka dió, porcukor, vaj, tejszín, borsodó


A palacsintákat megtöltöttem baracklekvárral, feltekertem majd 2 centis szeletekre vágtam. Egy tüzálló tálat kivajaztam, szép sorban beletettem a palacsinta csigákat, megszórtam a diós porcukorral, egy kevés tejszínnel meglocsoltam és a forró sütöben pirosra sütöttem.

Borsodóval tálaltam.


Borsodó:


2 tojás, 10 deka cukor, citromhéj, 2,5 deci fehérbor


A tojásokat a cukoral egy lábosban habosra kevertem és hozzáöntöttem a fehérbort, beletettem a citromhéjat, majd lassú tüzön addig kevertem a habverövel, amíg emelkedni nem kezdett.


4 megjegyzés:

  1. Hú, ez fantasztikus lehet, pont a szám íze szerint való.

    VálaszTörlés
  2. Kéremszépen, minek is ide szakácskönyv?

    Mennyei lehetett :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok;)
    Tényleg nagyon finom volt és valóban gondban voltam, mert kerestem, kerestem és semmi ehhez hasonló, egyszerü valamit nem találtam.
    Mindenkinek nagyon ízlett, bekerült a kedvencek közé;)

    VálaszTörlés
  4. Na, majd utána nézek a palacsinták könyvében! Bár sztem felesleges, mert ez szuper! :)))

    VálaszTörlés