Oldalak

2009. május 16., szombat

PROVENCE TÖLTÖTT KENYÉR

Több mint egy éve létezik a blogom és én észre sem vettem, hihetetlen gyorsan eltelt ez az idö. Amióta megnyitottam, sokat tanultam a képszerkesztéshez, ezért gondoltam, hogy újra felteszem a kedvenc receptjeimet, föleg azokat amikhez több képet is csináltam akkoriban.Egy fotón látszik az elkészítés folyamata. Kezdem ezzel a nem mindennapi, de nagyon finom party recepttel:

Provence töltött kenyér

8-12 személyre:

1 kerek, fehérkenyér, kb. 23-25 cm átméröjü, 30 deka friss pesto, 1,5 deci Francia mártás, 15 deka fokhagymás szalámi, 20 deka száritott paradicsom, 3-4 deka aszalt, fekete olivabogyó mag nélkül, 8 szelet Pármai sonka, 1-1 csokor bazsalikom és petrezselyem, 25 deka sült, hámozott paradicsompaprika ( üveges is megfel ) 1 nagy fehér vászonkendö

A kenyér tetejét levágni és félre tenni. A belsejét kb. 1-2 cm mélyen kibelezni, tehát kb. 1-2 cm-t a kenyérben hagyni a belsejéböl.
A kikapart kenyeret egy robotgépbe tenni és felaprítani. A felét kivenni és a francia mártással össze keverni, a másik felét a gépben a pestoval össze turmixolni.
A következö sorrendben a kibelezett kenyérbe tölteni a hozzávalókat:
2/3 pestós kenyérbél, szalámi, paradicsom, olivabogyók, francia mártás, sonka, zöld füszernövények együtt, a paprika apróra vágva és a végén a maradék pestós kenyérbél.A tetejét vissza helyezni, a nagy vászon szalvétába csomagolni, majd nehezékeket ráhelyezve legalább egy éjszakán át préselni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése