Oldalak

2009. április 9., csütörtök

MEDVEHAGYMÁS SÁRGATÚRÓ


Már évek óta elkészítem Nagypéntekre rendszeresen a sárga túrót, de mindig kifejezetten sósan.

Snidlinggel is próbálkoztam, idén medvehagymával csináltam.


MEDVEHAGYMÁS SÁRGATÚRÓ


7 deci tej, 7 tojás, só ízlés szerint, 1 csokor medvehagyma


A tejet felforraltam, belekevertem az elözöleg kicsit felvert tojásokat. A tojásokkal együtt tettem bele a sót és az apróra vágott medvehagymát. Kevergetve addig föztem, amíg szilárd nem lett. Utána egy vászon szalvétán keresztül lecsöpögtettem.

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    És snidlinggel milyen lett?

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon finom, pikáns. Szerintem a snidling kicsit gyengébb mint a medvehagyma.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nálunk is családi hagyomány, de édesen, én úgy szeretem. És mi húsvétkor esszük, a sós sonka mellé.

    VálaszTörlés
  4. Szia Duende!

    Majd már egyszer én is kipróbálom édesen a sonka mellé, biztosan finom, az édes kalácsot is szeretjük a sonkához;)

    VálaszTörlés
  5. Szia Alchri!

    Ugye? Én is imádom a kalácsot a füstölt sonkához!:)

    VálaszTörlés
  6. Duende,
    igeeen, nagyon finom:) Csak mazsola ne legyen benne:(
    Kellemes húsvéti ünnepeket!

    VálaszTörlés