Oldalak

2009. április 13., hétfő

SZÜZPECSENYE GORGONZOLA SZÓSSZAL


SZÜZPECSENYE GORGONZOLA SZÓSSZAL


50 deka szüzpecsenye, 20 deka gorgonzola sajt vagy márványsajt, 2 deci tejszín, 4 szál sárgarépa, 3 kis vöröshagyma, kb. 5 deka mélyfagyasztott zöldbab, kb. egy maroknyi zöldborsó, 1 db. piros színü paprika, só, bors, olaj, kb. fél kiló újkrumpli


A szüzpecsenyét 2-3 centis darabokra szeltem, sóztam, borsoztam. A répát és a paprikát karikákra a hagymát pedig apró kockákra vágtam.


Egy serpenyöben kevés olajon a hagymát a répával, zöldbabbal, paprikával és a fagyasztott zöldborsóval együtt kb. 20 percig sütöttem.


A krumplit alaposan megmostam, majd a héjával együtt kockákra vágtam. A sütöben, sütöpapírral kibélelt kis tepsiben, kevés olajon, aranybarnára sütöttem.


Közben a gorgonzolát egy serpenyöben a tejszínnel, kis tüzön felolvasztottam.


A szüzpecsenye szeleteket forró serpenyöben mindkét oldalukon megsütöttem.


Mindent együtt tálaltam.







1 megjegyzés: