Oldalak

2009. április 17., péntek

CUKKINIS,SZALONNÁS PIZZA


CUKKINIS,SZALONNÁS PIZZA


A pizzatésztához:


25 deka liszt, 2 deka szétmorzsolt friss élesztö, 1/2 tk. só, 1/2 tk. cukor, 150 ml langyos víz, 3 ek. olivaolaj

Mindezt összegyúrom, simává dolgozom és letakarva, meleg helyen 30 percig kelni hagyom.


A tetejére:


10 deka bacon kockákra vágva, 2 fokhagymagerezd, 2 vöröshagyma, olaj, kakukkfü, só, bors, 20 deka cukkini, 5 deka reszelt sajt, 10 deka feta


A bacont kevés olajon kisütöttem, rádobtam a vékony karikára vágott hagymát és az apróra vágott fokhagymát. Együtt sütöttem, sóztam, füszereztem.

Közben a cukkinit megmostam és az uborkareszelön lereszeltem. Összekevertem a langyos, szalonnás, hagymás keverékkel.


A pizzatésztát kinyújtottam és elöször megszórtam a reszelt sajttal, majd beborítottam a cukkinis, szalonnás keverékkel, rámorzsoltam a fetát és a sütöben 200 fokon, kb. 20 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése