Oldalak

2009. április 13., hétfő

CITROMOS TORTA


CITROMOS TORTA


3 tojás, 20 deka barnacukor, 11 deka vaj, 20 deka liszt, 1 zacskó sütöpor, 2 citrom reszelt héja, fél citrom leve, csipet só.

A mázhoz: 1 citrom leve, 20 deka porcukor.


A tojásokat a cukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam a vajat. Pár percig együtt kevertem. Utána a sütöporral elkevert lisztet szórtam bele, a csipet sót, majd a 2 citrom reszelt héját és a fél citrom levét. Jól összekevertem és kizsírozott, lisztezett kerek csatos formában, 180 fokon, 30 percig sütöttem. Még melegen bevontam a mázzal. Máz: a 20 deka porcukrot a citromlével fényesre kevertem.

alchri: ma a fél adagot sütöttem meg, 2 tojással, a 18 centis formámban.



2 megjegyzés:

  1. Koszonom a receptet! Isteni finom lett....igaz a mazat kihagytam... :D

    VálaszTörlés
  2. Judit, örülök, hogy ízlett! Nálunk a máz, elmaradhatatlan;))

    VálaszTörlés