Oldalak

2009. március 24., kedd

SZARVAS VADAS


SZARVAS VADAS/ Biolek-Alfredissimo


80 deka szarvas hús kb. 4 centis kockákra vágva, 2-3 hagyma, 20 darab borókabogyó, 5 deka bacon kockákra vágva, 2 deci húsleves vagy 1 deci leves-1 deci vörösbor, olaj, só, bors, kakukkfü, 4 babérlevél, konyak, sürített paradicsom, fahéj, 2-3 ek. áfonya lekvár


A bacont kisütöttem, majd rádobtam a húst, együtt piritottam. Utána jött bele a durvára vágott hagyma,tovább sütöttem, majd beleszórtam a mozsárban kicsit széttört borókabogyókat, a kakukkfüvet, a babérleveleket és beleöntöttem a bor-leves keveréket, sóztam, borsoztam.

Lefedve puhára föztem.


A végén fedö nélkül föztem pár percig és a levét 1-2 ek. paradicsompürével sürítettem, egy pici konyakkal, 1 csipet fahéjjal és az áfonyalekvárral ízesítettem.

alchri: az áfonyalekvár, fahéj és paradicsompüré az én ötletem volt bele.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése