Oldalak

2009. március 7., szombat

RIZSES HÚS


Rizses húst kívánt a család. Ez egy szaftosabb változata lett,így formából kiborítva tálaltam, volt aki frissen reszelt parmezánnal ette.


50 deka sovány sertéshús kockára vágva, 1 nagy hagyma, 15 deka zöldborsó, 10 deka sárgarépa / most csak mélyfagyasztott volt itthon/ , 25 deka kerek szemü rizs, víz, ételízesítö, só, bors, petrzselyem, olaj

A hagymát kockára vágtam, kevés olajon üvegesre dinszteltem, majd rádobtam a húst. Megpiritottam, sóztam és lefedve a saját levében kb. 30 percig pároltam.

Utána beleszórtam a rizst a mélyf. zöldborsóval és a szintén fagyasztott répával , párszor megkeverve kicsit dinszteltem, majd felöntöttem anyi vízzel, hogy ellepje. Füszereztem. Együtt puhára pároltam.

Petrezselyemmel, sóval, borssal ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése