Oldalak

2009. március 17., kedd

PÓRÉS,KUKORICÁS PENNEGRATIN


PÓRÉS,KUKORICÁS PENNEGRATIN

25 deka penne, 3 szál póréhagyma, 1 doboz kukoricakonzerv, 1-2 deci tejszín, 10-15 deka reszelt sajt, só, bors, olaj, mélyfagyasztott zöldfüszerkeverék

A pennét al dente megföztem. A pórét megpucoltam, megmostam, fél centis karikákra vágtam.
A kukoricát lecsepegtettem.
Az olajat egy serpenyöben felhevítettem, beledobtam a pórét és megpiritottam. Hozzáadtam a kukoricát, együtt dinszteltem, majd ráöntöttem a tejszínt, sóztam, borsoztam.
Kicsit föztem, utána beleszórtam a reszelt sajt felét, addig kevertem amíg felolvadt. A fagyasztott zöldfüszerkeverékkel ízesítettem.
Összekevertem a pennével és egy tüzálló tálba öntöttem.
Megszórtam a maradék sajttal és a sütöben pirosra sütöttem.



2 megjegyzés:

  1. érdekes, ezt én is elkészítettem nemrég, úgy látszik elfelejtetted, mert azt írod nem ismertél receptet a sűrített tejjel...

    VálaszTörlés
  2. Ebbe nem kell sürített tej, csak tejszín;))

    VálaszTörlés