Oldalak

2009. március 12., csütörtök

KOREAI SPENÓTOS SZÜZPECSENYE


KOREAI SPENÓTOS SZÜZPECSENYE

40 deka leveles spenót, 30 deka szüzpecsenye, 5 szál újhagyma, 1 fokhagymagerezd,2 ek. szezámmag, 4 ek. olaj, 1 ek, szezámolaj, szójaszósz, 2 ek. cukor,só

A spenótot kiengedtem, kinyomtam a vizet belöle, egy villával fellazítottam. Az újhagymát megpucoltam, karikákra vágtam, a fokhagymát szétnyomtam.
A húst vékony csíkokra vágtam, szójaszósszal, a szezámolajjal, 1 ek. cukorral és a hagymákkal összekeverve pár órát marináltam.
Az olajat a wokban felhevítettem.
A húst porciónként átsütöttem benne, félretettem.
A spenótot beledobtam a wokba, a cukorral, szójaszósszal füszereztem és lefedve 3-4 percig pároltam.
Rádobtam a húst és összekevertem. Pár percig együtt sütöttem, majd az elözöleg egy teflon serpenyöben zsíradék nélkül megpiritott szezámmal megszórva tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése