Oldalak

2009. március 12., csütörtök

KOREAI SALOTTAHAGYMÁS PALACSINTA


KOREAI SALOTTAHAGYMÁS PALACSINTA

4 deka rizsliszt, 4 deka búzaliszt, 1 tojás, 1 tk. só, 1 csipet fehér bors, 185 ml víz, 8 salotta hagyma, olaj

A hagymákat 3 centi hosszú szeletekre vágjuk. A rizs és a búzalisztet összekeverjük a sóval, a tojással és a vízzel. Híg palacsintatésztát kapunk.
Belekeverjük a salotta hagymát.
Az olajat felforrósítjuk egy serpenyöben és annyi tésztát csorgatunk bele, hogy kb. egy 10 centis átméröjü palacsintát kapjunk. Amikor megsült az egyik oldala, megfordítjuk. Így sütjük ki az összeset.


2 megjegyzés:

  1. Drágám hol veszel rizslisztet? Ázsia Ladenben? :)

    VálaszTörlés
  2. Ancsám, pipa vagyok, nem tudok kommentet írni Neked, pedig a kenyérkédre szerettem volna!!!
    Igen, az ázsiaiban szoktam, ezt most kivételesen a Kaufhofban vettem, mert arra jártam. Az ázsiaiban olcsóbb is.
    Pussz!!! Hogyan bírod???

    VálaszTörlés