Oldalak

2009. március 8., vasárnap

KÓKUSZTEJBEN FÖTT HÚSGOMBÓCOK GYÖMBÉRES,ANANÁSZOS RIZZSEL


KÓKUSZTEJBEN FÖTT HÚSGOMBÓCOK GYÖMBÉRES,ANANÁSZOS RIZZSEL

25 deka darálthús, 1 tojás, só,örölt koriander, 3 ek. zsemlemorzsa, 30 deka sárgarépa, egy maroknyi zöldborsó, 2 deci kókusztej, 3 deci zöldségleves,curry, cukor, olaj

A rizshez: 1 bögre rizs/ kerek szemüt használtam/, 2 bögre zöldségleves, 20 deka kis kockákra vágott ananász, fél centis darab friss gyömbér, curry, pici só,snidling, olaj

A darálthúst a tojással, a zsemlemorzsával, füszerekkel összegyúrtam és kis gombócokat formáltam.
Az olajon egy serpenyöben a répát és a borsót kicsit piritottam, majd beleöntöttem a kókusztejet és a levest, kis curryvel és cukorral füszereztem, 5 percig föztem. Utána belehelyeztem a húsgolyókat és lefedve, közepes lángon, kb. 20 percig föztem, utána még ízlés szerint füszereztem.

A rizst a levesben megföztem. Egy serpenyöben kevés olajon az apróra vágott gyömbért kicsit megdinszteltem, majd rádobtam az ananászt. Együtt 1 percig sütöttem, majd rátettem a rizst és a füszereket. Kis lángon pár percig kevergettem.




1 megjegyzés: