Oldalak

2009. március 24., kedd

KÍNAI ZÖLDSÉGES TÉSZTA


KÍNAI ZÖLDSÉGES TÉSZTA


25 deka wok tészta / nem kell elöfözni/, 1/2 zöld, 1/2 sárga, 1/2 piros színü vastag husu paprika, 2 szál póré, 3 sárgarépa, 1/2 doboz bambuszrügy csíkokra vágva, 2-3 centis gyömbér, 2-3 gerezd fokhagyma, szójaszósz, kínai füszerkeverék, olaj


A paprikákat vékony csíkokra, a pórét karikákra vágni. A répát durvára reszelni, a gyömbért és a fokhagymát apróra vágni.

A zöldségeket együtt a forró wokban kevés olajon pár percig sütni, majd fél liter vizet beleönteni és hozzáadni a wok tésztát. Szójaszósszal és a kínai füszerrel ízesíteni és addig fözni amíg a tészta az összes folyadékot magába nem szívta.
Piritott szezámmaggal szórtam meg.


2 megjegyzés:

  1. De jó ez megint! S én még mindig nem főztem meg a kínait...hiába, minden receptnek sorban kell állnia nálunk. Többnyire egy nap - egy ebéd:-)
    De azért ezt is mentem, bár ilyen tésztát még nem vettem.

    VálaszTörlés
  2. Napmátka, ha nem kapsz ilyen tésztát, szerintem más tésztával is sikerül, amit elöre meg kell fözni, aztán összekevered a sült zöldséggel;)

    VálaszTörlés