Oldalak

2009. március 14., szombat

INDONÉZ KACSA


INDONÉZ KACSA

2 kacsamellfilé, 2 kacsacomb, 20 deka piros szemü szölö, 2 lila hagyma, 1 kis doboz ananász, 3 szegfüszeg, 1 késhegynyi örölt fahéj, örölt szerecsendió, 8 ek. ecet, barna cukor, só, bors, olaj

A kacsacombokat és a mellett sóztam borsoztam. A mell börét srég bevagdostam. Egy serpenyöben pici olajon a börös felével kezdve kicsit megpiritottam a darabokat. Utána a combokat egy tepsibe pakoltam, majd egy kevés sherryvel leöntve, alufóliával lefedve készre sütöttem. A végén fólia nélkül piritottam, amíg a böre ropogós nem lett. Utána darabokra szeltem.
A mellet miután mindkét oldalán megpiritottam a serpenyöben, alufóliába csomagoltam és 200 fokon a sütöben 15-20 percig sütöttem. Utána kivettem és felszeleteltem.

Az olajat egy serpenyöben felhevítettem, beledobtam a szegfüszeget, a szeletelt hagymát, füszereztem a fahéjjal, szerecsendióval, sóztam borsoztam és együtt dinszteltem pár percig. Utána beletettem az ananászt, a szölöszemeket, kevés ananászlével felöntöttem, ecettel és cukorral ízesítettem. Pár percig lefedve föztem.

A sült kacsacombot és mellett ezzel a gyümölcsös szósszal együtt tálaltam. Párolt rizs passzol hozzá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése