Oldalak

2009. március 2., hétfő

CHRI SZÜLINAPI MENÜJE/ KARFIOL LEVES


A KARFIOL LEVES nem szerepelt a listán, de a barátnöm aki egy élelmiszer üzlet fönöknöje, nem engedett aznap haza e nélkül a szép példány nélkül;)

1 közepes fej karfiol, 1 hagyma, kis olaj, zöldségleves, snidling, 2-3 ek. tejszín, só, bors, citromlé, dekorálásnak maroknyi piritott tökmag.

A karfiolt rózsáira szedtem, a hagymát kockákra vágtam, megdinszteltem és kevés olajon üvegesre pároltam. Rádobtam a karfiolt, együtt sütöttem, majd felöntöttem annyi zöldséglevessel, hogy majdnem ellepte. Füszereztem.

Puhára föztem.

Utána a botmixerrel csak annyira pépesítettem, hogy azért maradjon egy-két egész rózsa. Hozzáöntöttem a tejszínt, beleszórtam a mélyf. snidlinget, a citromlével kicsit meglocsoltam és a piritott tökmaggal megszórva tálaltam.
alchri: szerintem WW levesnek is megfelel, ha elhagyjuk a tejszínt, akár 0 pontos kaja is lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése