Oldalak

2009. március 4., szerda

BALZSAMECETES,VÖRÖSBOROS CSIRKEMÁJ


BALZSAMECETES,VÖRÖSBOROS CSIRKEMÁJ

2 személyre

30 deka csirkemáj, 6 darab salot hagyma, olaj, 2 tk. vaj, 1 ág rozmaring, 1 ek. barna cukor, 5 ek. balzsamecet, 1,5 deci vörösbor, 1,5 deci leves, só, bors

A májat a wokban kevés olajon minden oldalán pirosra sütöttem, majd félretettem.

Vajat olvasztottam fel szintén a wokban, rádobtam a megpucolt és negyedelt salot hagymákat és a rozmaringot. Kb. 3 percig sütöttem, majd megszórtam a cukorral. 1 percig karamellizáltam.

Felöntöttem az ecettel és a borral és a felére redukáltam.

Beleöntöttem a levest és további 5 percet föztem.

A végén a májat 3 percig felmelegítettem benne, sóztam, borsoztam.
Krumplipürével vagy fehérkenyérrel is nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése