Oldalak

2009. február 4., szerda

BORJÚLÁBSZÁR ZÖLDSÉGÁGYON


BORJÚLÁBSZÁR ZÖLDSÉGÁGYON


4 szelet, kb. 3 centi vastag borjúlábszár / a hentes szelte fel/, 3 répa, 1 kis darab zeller, 1 szál póré, 2 hagyma, 3 gerezd fokhagyma, só, bors, 2 db. szegfüszeg, 3 deci fehérbor, liszt, olaj, citromhéj reszelve


A husokat sóztam,borsoztam, majd a lisztbe hempergettem. Egy nagy vasedényben, amit a sütöbe is tehetünk, forró olajon mindkét oladalán megpiritottam, kivettem.


Utána az apróra vágott zöldségeket piritottam pár percig, majd füszereztem, visszatettem a husokat rá, beletettem a szegfüszeget és lefedve 250 fokon a sütöben 20 percig sütöttem.


Utána ráöntöttem a bort és lefedve, 190 fokon 2 óra hosszát készre sütöttem. Levált a csontról olyan puha lett. A reszelt citromhéhhal ízesítettem. A csontok közepén lévö velö isteni finom piritósra kenve;)


A zöldséggel és fehérkenyérrel tálaltam.


Aki szereti, le is pürézheti a zöldséget hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése