Oldalak

2009. január 13., kedd

MIT OLVASTAM 2008-BAN?


SNÖCY tette fel nekem ezt a kérdést.Köszönöm;)
Játékszabályok:
1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.

Azzal kell kezdenem, hogy föleg az utazásaim alatt olvasok, ha autóval vagyunk úton, akkor rendszeresen "felolvasót" is játszom, mivel 10-12 órát tart általában az utunk Magyarország felé, vagy ide visszafelé. Ha vonaton ülünk, akkor mindenki a maga olvasmányát bújja:)

1. Joy Fielding: Menekülj Jane
Németül olvastam el, lányom kedvenc írónöje. A nyári szünetre mindig Alex lát el a legizgalmasabb olvasmányokkal, mint pl. ezzel is. Hatalmas gyüjteménye van, így nincs gondom az elkövetkezö pár évre:))
2. Szintén lányomtól kaptam kölcsön, németül olvastam:
Eva-Maria Zurhorst: Szeresd önmagad és mindegy kivel élsz

Muszáj volt a magyar "googlin" utána néznem hogy mi a magyar címe a könyvnek, /az elözönek is/. Idézem: A legtöbb válás felesleges - szögezi le a szerző. Könyvében azon a ponton kezdi elemezni a házasságokat, amikor véget ér a szerelem kezdeti kábulata. A párkapcsolatot valódi elitegyetemnek tekinti. Itt tanulhatjuk a legtöbbet, itt várnak ránk a legnehezebb vizsgák – és itt fejlődhetünk leginkább.

3. Bános Tibor: Kabos Gyula
Mivel imádjuk a régi magyar filmeket, érdekel bennünket az akkori, helyesebben az igazi nagy magyar sztárok élete is.
Ezt a könyvet az autóban kezdtem el olvasni, hangosan, hazafelé / idefelé/ és itthon fejeztem be, de már csak magamnak olvasva.

4. Gloria-Die Fürstin/ Gloria von Thurn und Taxis/
Peter Seewald beszélgetett Gloriával. 1979-ben jöttem Németországba, Regensburgba. Akkoriban már sokat foglalkoztak Gloriával, egy évvel késöbb az esküvöt is érdeklödve figyelemmel kísértük. Magyar származása és a hasonló korunk miatt is érdekelt minden vele kapcsolatos dolog.

5. Bókay János: Bohémek és pillangók
Pucciniröl ezt a könyvet már kislány koromban is elolvastam egyszer, de nemrég a tv-ben láttunk egy érdekes dokumentumfilmet az életéröl és újra bele olvasgattam.

Remélem nem nagy probléma ha a kérdést nem továbbítom 5 embernek, csak esetleg LATSIÁTés ANCSIKÁT kérdezem meg, de csak ha kedvük és idejük engedi, játszanak tovább.Mást nem nagyon ismerek a gasztro blog oldalról.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése